Spustili jsme pro vás nové webové stránky.
Aktivitami v naší školce se snažíme celkově rozvíjet osobnost dítěte.
Časové údaje v níže uvedeném denním rozvrhu jsou orientační. V průběhu dne přizpůsobujeme organizaci činností dětí jejich potřebám a aktuální situaci.
1. ODDĚLENÍ (3-4 leté děti)
6,15 – 8,15 - příchod dětí do MŠ do 1 oddělení
- spontánní herní aktivity - vycházejí ze zájmů a potřeb dítěte
- didakticky cílené činnosti
- individuální péče (děti se specifickými vzdělávacími potřebami)
- pohybové aktivity: denní zdravotně preventivní cviky, pohybové chvilky
8,15 – 8,45 - hygiena, svačina
8,45 – 9,15 - pokračování v didakticky cílené činnosti
(společné, skupinové, individuální)
- jazykové chvilky, smyslové hry
- spontánní hrové aktivity
9,15 – 11,15 - pobyt venku
11,15 – 12,00 - hygiena, oběd
12,00 – 13,45 - hygiena, odpočinek na lehátkách ve spací místnosti
13,45 – 14,30 - hygiena, svačina
14,30 – 16,00 - odpolední zájmové činnosti dětí, respektování volnosti výběru hry
dítětem
2.ODDĚLENÍ (4-5 leté děti)
6,15 – 7,30 - příchod dětí do MŠ do 1 oddělení
- spontánní hry - vycházejí ze zájmů a potřeb dítěte
- didakticky cílené činnosti
- individuální péče (děti se specifickými vzdělávacími potřebami)
- pohybové aktivity: denní zdravotně preventivní cviky, pohybové chvilky
7,30 – 8,15 - přechod do 2. oddělení
- pokračování v ranních hrách, činnostech a pohybových aktivitách
8,15 – 8,45 - hygiena, svačina
8,45 – 9,15 - pokračování v didakticky cílené činnosti (společné, skupinové, individuální)
- jazykové chvilky, smyslové hry
- spontánní hrové aktivity
9,15 – 11,15 - pobyt venku
1 11,15 – 12,00 - hygiena, oběd v 1. oddělení
1 12,00 – 13,45 - hygiena, odpočinek na lehátkách ve spací místnosti v 1. oddělení
113,45 – 14,30 - hygiena, svačina
14,30 – 16,00 - odpolední zájmové činnosti dětí, respektování volnosti výběru hry
3. ODDĚLENÍ (4-7 LET)
6,15 – 8,45 - příchod dětí do MŠ
- spontánní herní aktivity - vycházejí ze zájmů a potřeb dítěte
- didakticky cílené činnosti
- individuální péče (děti se specifickými vzdělávacími potřebami)
- pohybové aktivity: denní zdravotně preventivní cviky, pohybové hry dle daných pravidel (možnost výběru)
- pohyb v tělocvičně (cvičení na nářadí a s náčiním)
8,45 – 9,00 - hygiena, svačina
9,00 – 9,30 - pokračování v didakticky cílené činnosti (společné, skupinové, individuální)
- jazykové chvilky, smyslové hry
- spontánní hrové aktivity
9,30 –11,30 - pobyt venku - každodenně (výjimka pouze za silně nepříznivého
počasí a špatných rozptylových podmínek)
11,30 – 12,00 - hygiena, oběd
12,00 – 13,45 - hygiena, odpočinek (spací místnost)
- náhradní aktivity (u předškolních dětí)
13,45 – 14,30 - hygiena, svačina
14,30 – 16,00 - odpolední zájmové činnosti dětí, možnost výběru hry dítětem,
dle zájmu indiv. pokračování v didakticky cílených činnostech.
Září víno vaří, říjen víno pijem.
Po svaté Tereze mráz po střechách leze.
Doučování žáků škol – Investice reaguje na potřebu vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky na školách během pandemie covid – 19.